Rock Of Ages

Hej! Idag är en bra dag, vaknade tidigt och åt en riktigt go frukost! Sen messade jag Amanda om hon ville gymma nu på morgonen men hon har ännu inte svarat så hon sover nog fortfarande..
Sedan ringde Sandra och frågade om jag ville med och åka skidor imorgon med henne och självklart vill jag det! Det är ännu inte bestämmt att vi ska åka men det är väl 90% säkert! 
 
Snart ska jag iväg på teatar/musikal med familjen och ska träffa min systers sambos föräldrar för första gången (dom bor långt här ifrån så ska bli trevligt, eller mamman har vi träffat men ej pappan, INTRESSE BOKEN ANTECKNAR!)), vi ska kolla på "Rock of ages" på China teaterna. Först ska vi äta på resturang och så i stan, ska bli super mysigt!
 
En bild innan jag skulle till några kompisar för några helger sedan, ska ha samma blus idag tror jag.
 
//L
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0