Skolan

Hej! Just nu sitter jag och väntar på bussen. Fick ett sms av Amanda imorse att hon skulle vara hemma sjuk idag, så förvänta er massa inlägg från henne!

Idag är det skola tills kl:16 och handboll kl:18. Riktigt hård träning denna vecka för i helgen ska vi på cup, vill verkligen vinna hela jävla cupen! Förra året åkte vi ut i kvarten eller semin i A-final. Så nu vill jag gå hela vägen.

Haha måste bara säga att jag älskar alla bilder på Facebook "Tag a mate" bilder, taggar typ Amanda i varje!

Bild på mig och finaste Liam!

//L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0