Lördag

Hej! Idag har det varit lika underbart väder som vanligt! Dagen började med match, med ett handbollslag som jag prov tränar med. Dom hade ordnat en träningsmatch så jag skulle kunna testa hur det känns att spela med dom. Det var riktigt kul, men är fortfarande osäker om jag vill byta lag eller inte.

På matchen var det en tjej som drog i min arm och då skrek jag till och då säger hon "Sluta skrik" och jag svarar "Men tänk om det gör ont då?" (haha gjorde inte så ont ville bara få en straff) då svarar hon "Sluta vara så jävla fittig"
Hatar att möta folk som inte lämnar den dåliga attityden utanför planen utan ska vara allmänt otrevliga på planen med.

Sen när jag kom hem låg jag och solade på balkongen och är vinddruvor (VÅRKÄNSLOR!). Jag har även varit på promenad och umgåtts med finaste Sandra.

//L 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0