Saker

Ledsen. Här kommer ett negativt inlägg, lite så jag känner mig just nu.
 
Saker jag ogillar:

När folk dömer utan att veta hela sanningen.
 
Att jag har helt tappat all den livsglädjen jag hade i höstas, jag vill ju inte dö men är bara inte lika glad längre. 
 
Att det bara händer en massa jobbiga/dåliga saker just nu för mig.
 
Att jag funderar på att stanna hemma från skolan imorgon bara för att få vara hemma och tycka synd om mig själv. 
 

Så tack (?) för att jag fick skriva av mig eller något sånt. Visste inte riktigt vad jag skulle göra. Kändes bra! Nu tar det nog lång tid innan ni får ett deppinlägg från mig igen! Det känns alltid bättre efter man skrivit om det!
 

//A
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0