10 saker

5 saker jag gillar:
 
Känslan efter man har tränat.

När man har duschat och man har haft ansiktsmask, raket benen, haft hårinpackning och sen så smörjer man in sig med en härlig bodylotion och en tar en olja i håret. Då känner man sig riktigt fräsch!
 
Netflix, det är en hemsida där man betalar 79 kr/månaden då får man kolla på obegränsat med filmer och serier. Vi har det på PS3, hur bra som helst!

Att man kan andvända solglasögon, vårjackor och vårskor utan att frysa ihjäl, VÅRKÄSNLOR!
 
Roliga filmer, den roligaste filmen jag har sett är nog "Baksmällan". Första filmen är bättre an den andra tycker jag, skrattar så jag gråtet till den första filmen!
 

5 saker jag ogillar:
 
När människor inte gör saker helhjärtat, om man ska göra nåt ska det vara till 110%!'
 
Läxor över lov, om man ändå ska ha massa läxor varför ska man ens ha lov? Lov är ju till för att slappna av!

Folk som inte lyssnar när man pratar, utan om man säger något så säger den man pratar med "Aa okej, men vet du jag vill kolla på tv" typ, att dom inte lyssnar utan bara fokuserar på sig själva.
 
Skidor på tv, det enda roliga är när det är stafetter annars blir det bara långtråkigt!

Att ha migrän, värsta smärtan som finns.
 
 
 
 
//L
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0