Stardust

Hej! Har precis kommit hem från skolan, mår fortfarnade inte så bra så gick hem tidigare för jag hade ändå inget att göra. Så nu väntar jag på att Amanda ska komma hem till mig, ingen aning om vad vi ska göra men nåt kul hittar vi på!
 
Träningen igår gick bra! Var jätte bra att se sig själv, man har som små saker för sig när man ska inta sin position i anfall. Som jag, det tog typ 10 sek innan jag hittade min position, för jag gick som och "promenerade" längs målgårdslinjen. Svårt att förklara men om nån läsare spelar handboll, förstår den säkert!
 
Juste, måste bara tipsa om Nellys nya kollektion Stardust! De har samlat alla fina saker på deras hemsida som glittrar, det är nagellack, klänningar, skor, kjolar och massa fina saker! Så himla fint! Gå in ock kolla! Ni lär inte bli besvikna! 
 
 
 
 
//L
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0