Nya fräknar

Tjena mors! Är hemma nu, var hur härligt som helst! Har redan fått nya fräknar efter att ha vistast ute i solen idag. 
Fast vet ni vad som hände?! När vi kommer ser vi att det är en isvak nere vid vattnet men vi sitter uppe på berget och vi tänker inte mer på den där isvaken. Sen efter ett tag går jag ner lite från berget och kollar på isvaken, då ligger det en man där som simmar runt! Fattar ni vad kallt? Men han simmade runt där i lugn och ro.
Jag står där och kollar ett tag (han ser ju inte mig, jag står en bit uppe på berget), sen ska han gå upp och då ser jag att han är naken! Haha fick världens skratt atack och rusar upp igen, en man på typ 50 år, och jag såg hela paketet.. 
 
Annars då? Är helt slut efter att ha varit ute hela dagen så nu ska jag bara ta det lugnt, bli frisk till imorgon då det blir gym med fina Amanda. 
 
När jag ståg och väntade på bussen här om dagen, var snöstorm därför det är snö i håret.
 

//L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0