Minuer

Hej!
Idag gick jag tidigare från skolan, för att jag skulle på ett läkarbesök. Efter läkarbesöket köpte jag nya inneskor och en tröja i Sollentuna Centrum. 
Skorna såg ut såhär:
Minns inte vart jag köpte dom 
 
Tröjan såg ut såhär:
Från Cubus
(usch vad bilderna blev dåliga, men har på mig tröjan imorgon och tar bild så får ni se bättre)
 
Senare på kvällen skulle jag på en ansiktsbehandling för att ta bort Minuer. Det är små vita prickar runt ögonen. Man kan lätt förknippa de med finnar, men det är det verkligen inte. Det är porer som inte har kunnat producera ut sin talg, så talgen samlas i en klump istället.
 
Man kan få bort de genom att gå till en hudteraput som skär ett snitt runt de och sedan lyfter/klämmer bort dom. Det gör ganska ont, men ''vill man vara fin, så får man lida pin''. Jag tog bort dom på en salong som heter Unni, men man brukar även kunna gå till en läkare.
 
// A
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0