Godmorgon!

Nu ska vi snart ta bussen hem till mig (Linnea), vi hade tänkt gå men ingen av oss har någon lust.. 
Vi hade ställt klockan på 9, så då gick vi upp och gjorde våfflor! Med grädde, sylt och socker, var jätte gott.
Sedan kollade vi färdigt på en film som vi började titta på igårkväll.
 
När vi har kommit hem till mig så ska vi gymma! Jag ska nog köra hela kroppen men Amanda har sådan träningsvärk i sina lår så hon kör nog bara mage, armar och rygg.
 
Efter vi har gymmat ska Amanda till en kompis och träna cheerleeding och jag ska plugga och sedan är det handbollsträning! Kanske ska vara snabbt med en kompis. 
 
Bild från när vi var i Stockholm igår.
 
//A&L
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0