DADALIFE

Hej! Igår var det ju dada life som var grymma! Vilken energi dom hade, först kasta dom ut massa stora "bananballonger", sen släpptes det ballonger från taket, sen kom det värsta guld konfetit.
Men sist men inte minst så säger ena killen "Alla sätter sig ner på rumpan, sätt er ner". Alla satte sig, och då kastade dom ut typ 30 kuddar och bara "KUUUDDKRIIG". Det var galet, dansade och hoppade som bara den!
 
 
Nu sitter jag i mitt nystädade rum med tända ljus och är nyduschad. Testade min nya hårinpackning från Macadamia serien, och den är bäst!
Har även spelat match idag mot AIK, vi vann. Jag är nöjd över min insats, försvaret gick hur bra som helst. Det satt så att säga!
 
Fråga mig inte vad jag gör, men är lycklig. Mina shorts höll på att åka ner, har de inte så långt ner!
En bild från Partille, mitt lag och jag, när vi hade gått vidare till semifinal i Afinal. Vi var en av två svenska lag som gick så långt. 
 
Nu måste jag baka kärleksmums till klassen som vi ska sälja i pausen av pjäsen. 
 
//L
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0