Upplandsträning

Hej! Nu sitter jag här och är nervös igen... Jag ska nämligen på upplandsträning, det är när man tar ut de bästa handbollsspelarna i ett län (i mitt fall Uppland).
Då är det massa träningar och efter vissa träningar är det folk som åker ut och så håller man på så tills det är 17 spelare. Denna träning är den sista träningen innan vi blir 25 spelare.
När man är 25 spelare så åker man på ett läger och efter det är man det slutgiltiga 17 spelare. 
 
Snart måste jag börja åka, ska äta och på med handbollskläderna! Chaio!
 
Bild från i höstas, skulle åka och kolla på nån musikal tror jag. 
 
//L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0