12 saker

5 saker jag ogillar:

När folk inte litar på en.
 
Ämnerna Spanska, Religion och Eyutrmi.
 
Folk som snackar skit om en person och sen går och är med den personen som dom är vänner. 
 
Att jag har spanska prov imorgon och jag kan inte ett piss.
 
Handbollssäsongen är slut, saknar det redan.
 
Att blöda näsblod, det värsta som finns. Gjorde det hela tiden förut efter jag fick en handbollsboll på näsan, men sedan brände jag näsan och efter den blöder jag näsblod max 1 gång per kvartal typ. Utom när jag är förkyld.
 
5 saker jag gillar:

Ärliga människor.
 
Att jag fyller 15 år om 10 dagar!

Jag ska på min första jobbinterjuv ang sommarjobb på torsdag, är riktigt nervös men ska bli kul fan.

Denna låt: http://www.youtube.com/watch?v=VbYN51rdvjo

Snapchat!
 
Min familj som är absolut bäst och som jag älskar över allt annat, Mamma, Storasyster & Storebror <3
 
//L

 
En gammal bild från när jag blödde näsblod i skolan, peace! 
 
//L
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0