Stockholm

Idag var jag och Amanda inne i stan och shoppade. Vi gick även runt ett tag i gamla stan och gick runt vattnet, vi var nog i stan i 6 timmar ungefär. Båda hade sina nya vårjackor på sig och solglasögon! Var en riktigt härlig dag.
 
Amanda fick med sig ett par vita jeans från HM och en vit skjorta från Hollister.
Jag hittade ett par jeans på Gina tricot, ett par vanliga ljusblå. Hittade även en jätte fin vanlig vit tröja inne på Vila. Men vi fick bråttom till tåget så hann aldrig köpa den, men ska även shoppa med mamma på fredag tror jag, så får titta om jag hittar den då.
 
Amanda har varit på cheerleeding träning och medans åkte jag hem och åt middag och packade väska. För nu sitter jag hemma hos Amanda och ska sova här. Vi har även varit och köpt ingredienser till våfflor till imorgon som vi hade tänkt äta till fruskost. Även chips och dipp! Sen ska vi bara kolla på nån film, ska bli jätte skönt, Amanda har en dubbelsäng så älskar att sova här!
 
 
 
//A&L
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0