Sportlov

Ursäkta deppinlägget igår kväll, men ibland blir allt för mycket. För mycket tankar, på sånt man inte ska tänka på, utan sånt man ska lämna bakom sig och gå vidare.. Men men, man får ha sina "ledsna" stunder ibland.
 
Nog om detta, nu är det sportlov! Inte för att jag kan göra nåt specielt denna helg, kommer väl förmodligen ligga hemma hela helgen och vila upp mig. Vill bli frisk! 
 
Som Amanda har sagt hade vi två prov, gjorde världens tabbe på matteprovet, men jaja, sånt händer.
Jag har precis suttit ock skickat ansökningar till sommarjobb. Eller två av dom måste man lämna personligen, fattar inte varför? Så dom får jag lämna in på måndag eller tisdag. Men är fett taggad på att börja jobba! Är ju först i år jag får göra det (blir ju hela 15 jävla år), åå hoppas jag får nånting jobb bara. 
 
Jag och Amanda har pratat om hur sjuuukt kul det skulle vara att göra en "Harlem shake" med klassen, (ni som inte vet vad det är, youtube eller googla det!). Våran klass är inte som allas andra, vissa är ju som dom är. Skulle verkligen dö för att se vissa dansa loss. 
 
Så har glada var vi över höstlov, fatta hur glade vi är över sportlov då?!
 
//L
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0