Sjuk

TJABA TJENA HALLÅ!
Är hemma från skolan idag igen, gick ju till skolan igår och testade att träna på kvällen sen men det gick inte så bra. Satt mest på sidan av och kollade för fick jätte ont i huvudet. Fick även ett sms av Amanda imorse att hon ockå är hemma sjuk.
 
Snart är det helg igen vilket är sjukt! Det går verkligen sjukt snabbt, men det är ju bra! Kan ju berätta vad vi gjorde senaste helgen:
 
Fredag: Vi hade våran sista föreställning som var super kul, publiken var på topp och vi fick rosor och så. Efter det åkte jag hem med Amanda och sov där. Vi kollade på en film och åt popcorn.
 
Lördag: Jag åkte och spelade match på Huddinge, vi vann. Sen åkte jag och modern min till Kista för att hitta present till min syster. Hittade även en tröja till mig. Sen hämtade vi upp och Amanda och fick skjuts hem till en kompis. För han hade fyllt år, så det behövde ju firas. Hade super kul och jag och Amanda sov där. 
 
Söndag: Mådde groteskt dåligt men kom hem sov några timmar sen iväg till stan för att fira min syster. Var ju inte det lättaste och sitta och le och äta lite kladdkaka, när man bara ville hem och sova.
Nu ska jag göra lite frukost, om jag orkar äta nånting för får så ont i magen när jag äter. Sen ska jag titta på Pretty little liars, satsat på nio avsnitt igen! 
 
 
//L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0