Pretty little liars

Hej! Var hemma från skolan idag för att jag inte alls mådda bra. När jag skulle äta frukost fick jag inte i mig nånting alls utan att få kvälvningar, var hemskt. Så gick och la mig igen, och har knappt kunna äta nånting alls på hela dagen.
 
Men som tur var skaffade vi netflix igår, (kom väldigt läggligt) så har legat och kollat på serien "Pretty little liars" hela dagen, är inne på tionde avsnittet nu. Är helt fast! Det är svårt att berätta handlingen men det handlar om ett tjej gäng och sen blir en av dom dödad. Sen är det nån mystisk "A" som börjar skicka brev och sms till dessa tjejer i gänget om deras hemligher som bara dom vet. Och detta bästa är att det händer saker HELA tiden, åå vill bara kolla på det hela tiden!
 
 
Hoppas jag kan gå till skolan imorgon annars missar jag så sjukt mycket i skolan, för vi har just nu Matte i block, och det är inte kul att missa! Men om jag stannar hemma kan jag ju kolla på pretty little liars. Fast skulle sakna Amanda för mycket om jag skulle stanna hemma en dag till. 
BÄSTA
 
//L
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0