Premiär

Hej! Ikväll är det preimär för våran skol pjäs! Tänk, att dom som kommer och kollar på oss kvällarna betalar för att se oss. Jag är mer nervös för att spela upp den för skolan än kvällspubliken. För om man tabbar sig kommer ju ingen av dom från kvällen kunna säga det till mig eller hålla på (det är mest föräldrar). Men om det händer nån tabbe på skolföreställningen kommer man höra det i all evighet typ... 
 
Vad händer annars då? Inget specillet just nu, utan vi ska vara tillbaka i skolan vid 17:30 och sedan är det premiär klockan 19:00. Fast i dag är det semaldagen!!! Åå jag älskar semlor, fast har inte ätit en enda typ, så idag smäller det! 
 
När jag är som lyckligast.
 
 
//L
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0