PLL

Hej! Världens bästa Sandra var just här och lämnade läxor och hjälpte mig med vissa mattetal. Tjejen är äckligt smart! Just nu gör jag ingenting, kollar på "Pretty litle liars" (eller PLL, haha får ont i min mage av garv)
 
Haha medans jag bloggar lyssnar jag på musik, kan ni gissa vilken låt? Haha ingen mindre än "Thorsten Flinck, Jag reser mig igen". Inte en låt jag brukar lyssna på, men jag älskar texten och kan reletera med vissa saker. 
 
En sak jag har tänkt på (rätt så länge), att facebook har blivit så sjuuuuukt dåligt/tråkigt! Det enda som kommer upp på startsidan är nån liten bild på en kattunge så står det som bildtext "Like if you think this is cute" eller "Like if you love your mother, if you not love her, don´t like". ÅÅ så himla patetiskt! 
 
En bild på mig och Sandra, jag har plattat hår.
 

//L
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0