One Direction

Hej! Igår när jag och Linnea var på stan, så besökte vi One Direction-butikenMood gallerian. Jag (och jag vet att Linnea har ungefär samma åsikt.) tycker att folk överdriver ganska rejält när det gäller 1D. Alla lägger ut bilder för att visa att de har varit i den butiken, och tar kort på vad de har köpt och så. 
 
Jag tycker personligen att hela iden med One Direction är ganska fjollig. De skapade inte ens sitt band själva. Visst, vissa av deras låtar gillar jag, och jag säger absolut inte att som är dåliga. Jag tycker bara att deras fans överdriver. 
 
Som t.ex. 
Lisa (som person) älskar 1D. Hennes vän Kajsa tycker mer om Justin Bieber. En konversation kan låta såhär: 
 
Lisa: Åhhh 1D är så sjuukt bra! Jag äälskar Harry! Han är så söt och har en sån bra personlighet!!
 
Kajsa: Jag gillar inte dom, dom är töntiga. 
 
Lisa: Fuck youu! Jag hatar dig! Dom är bäst! Varför förstår inte alla att dom är så sjuukt bra!!??
 
Alltså denna konversation har jag hört på riktigt! Bara att jag har bytit ut namnen. Visst Lisa menar väl inte att hon bokstavligt hatar Kajsa, men ändå. Man säger inte så. 
 
När jag och Linnea var inne på butiken så sa vi såhär:
 
Linnea: Kolla man kan köpa koppar med deras namn på!
 
Jag: (fullkomligt ironiskt) Åhhhh en kopp!!! Jaaag vill ha en kopp!!!!!
 
Kan ni fatta blickarna vi fick. Direkt efter detta sprang vi ut. Man ville ju inte vara kvar där inne när alla såg ut att vilja döda en. Nej nu ska jag sluta klaga. Här har ni lite bilder från när jag och Linnea var där.
 
 
-Liam är helt klart våran favorit i bandet.
 
 
 


Kommentarer
Jag hatar kissie

Du kanske inte har fettsugit dig men du skrev förut och visade bilder på att du hade gjort något slags ingrepp på låren. De typ dödade fettceller så att skulle bli lite smalare där.

2013-02-28 @ 16:12:48
URL: http://crips.blogg.se
Filippa

Riktigt fin blogg du har! Kram på dig fina du!

2013-02-28 @ 21:54:27
URL: http://chippaz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0