Nervös

Hej! Har just kommit hem från skolan och ska snart börja laga middag. Egentligen känner jag mig bara för att lägga mig och sova för jag mår inte alls bra, har ont i huvudet och halsen. Men det är träning ikväll som jag måste vara med på. För jag ska nämligen bli videofilmad hur jag skjuter från min position (M6/linje), om jag kan göra nåt bättre och så.
 
Är lite nervös, för jag vill ju inte se hur jag ser ut när jag skjuter, alldeles svettig och röd i ansiktet (jag blir alltid tomatröd när jag springer och så. Även fast jag inte blir trött eller svettig så blir jag röd, alla i min familj med.
 
Nej nu är det dags för middag, vi hörs! 
 
 
En bild från i sommras, jag och Lars Winnerbäck när han spelade på grönan.
 
//L
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0