Myskväll

Det blev lite förseningar så sitter nu ny duschad! Mitt hår luktar så sjukt gott just nu, älskar min hårolja och hårinpackning, om ni har missat vilken jag andvänder kolla bland äldre inlägg där jag har skrivit om dom. Och mitt ansikte är lent som en barnrumpa. Jag och mamma tog en promend till Coop och köpte mango och jordgubbar och sånt gott till fruktsalladen, även grädde! Grädde är så gott haha och det bästa är att det inte är nåt socker i, bara lite fet.. 
 
Nu ska vi göra hemagjorda pizzor, med massa gott på! Och snart börjar Melodifestivalen älskar det! Så skönt med hemmakväll ibland, mår redan bättre! Hoppas ni får en lika mysig kväll som jag tänker ha, eller rolig kväll om ni ska ut på andra skojigheter!
 
Just nu, orkar inte ta nåt bättre för nu är det pizza!
 

//L


Kommentarer
Elvira

Sjukt fin blogg! Hur har din dag varit? :)

Kika gärna in på min blogg!❤

2013-02-23 @ 20:44:28
URL: http://elvirabecher.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0