Macadamia

Hej! Har kommit hem från skolan just, efter att ha repat pjäsen om och om igen. Amanda ska på cheerleading snart, men hon uppdaterar säkert efter den är slut!
 
Jag vet att Amanda tipsade om en hårolja som hon andvänder, så nu måste jag tipsa om den jag andvänder! Håroljan heter "Macadamia Healing Oil Spray". Den är helt underbar! Den luktar så otroligt gott, och håret blir så mjukt efter man har sprayat i det.
"Macadamia Healing Oil Spray är en ultrafin spray som omedelbart absorberas av ditt hår och ger viktlös fukt, hälsa, mjukhet, skydd, kontroll och glans." 
 
 
Nu när jag satt och googlade runt om detta märke upptäckte jag att det fanns en hel hårserie med saker från detta märke, shampoo, balsam och hårinpackningar m.m, det är ett måste att köpa! Håret kommer lukta så sjukt gott om man använder hårinpackningen.
 
//L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0