JB 23 april

Hej! Måste bara titta in och säga att världens bästa mamma just har beställt en hårinpackning till mig från macadima serien! Mitt hår kommer lukta sååååå gott, och bli såååååå mjukt! 
 
Just nu händer inget speciellt, ska kolla på tv med mamma och bror. Tror vi ska kolla på Sverige-Argentina, min killkompis är där i publiken, så får titta om man ser honom. 
 
Och vet ni vad jag och Amanda ska göra den 23 April? VI SKA KOLLA PÅ JB!!! Är så himla lycklig, för vi försökte få biljetter till hans extra konsert (båda våra föräldrar satt på sina jobb och försökte, men ingen av dom lyckades). Så då vart vi nere men nu så ska en av mina kompisar sälja sina biljetter och vi ska köpa dom! Vi planerar att stå först i kön (vi har ståplatser) så ska vi röra på han när han går förbi! Åå längtar så in i bäng!
 
 
//L
 
 
 
 


Kommentarer
basebollivet.blogg.se

Men vilken go mamma :)

Svar: Visst! :)
AochL

2013-02-07 @ 03:48:13
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Agnes

Ska också på konserten! Det ska bli så himla kul! Fin blogg btw! kolla gärna min! :)

Svar: Åå vad kul, visst kan knappt vänta på att få se han! Tack, det ska vi! :)
AochL

2013-02-07 @ 08:48:59
URL: http://aggelife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0