HAPPY

HELLO! Ser att det är många nya läsare som har kikat in, jätte roligt att se, fortsätts så. 
Idag händer inget speciellt, är fortfarande sjuk. Fast gick till skolan och var med på matematiken, för vi har ju prov imorgon. Sedan gick jag hem och kollade färdigt på "Pretty little liars", så bra var den! 
Känner just nu att jag inte har någon lust alls att gå till skolan imorgon, med vad ska man göra? Två prov, engelska prov också, som sista lektion..  Idag skulle det vart pizza och vattengympa med laget, men är ju sjuk så får stanna hemma. 
 
Nog om detta tråkiga, idag är första dagen med sol på hur länge som helst! Hur kul är inte det?! Gissar på att jag inte är den enda som snart spyr på snön? När snön kommer så är det kul, men nu har det gått typ 3 månader med detta väder? Åå orkar inte!
Haha kommer ihåg när det hade blivit så mycket snö så man kunde åka pulka, jag och Sandra drog på oss täckbyxor och åkte pulka och körde hårt! Tror vi åkte pulka i nästan 2 timmar, var underbart!
 
En bild på mig och Matilda, var för två år sen. Känns som minst 10...
 
//L
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0