Favoriter

Hej! Tänkte dela med mig lite av mina favoritprodukter som jag håller fast vid. Annars brukar jag byta ganska ofta, men dessa gillar jag starkt!
 
 
 
1. Ansiktsskrubb från Vichy använder jag 1 gång i veckan för att skrubba bort ojämnheter. Man kan även lämna kvar den på som en mask efter att man har skrubbat! Hur praktiskt är inte det?
 
2. Hårinpackning från Aussie använder jag också 1 gång i veckan. Denna fick jag av Linnea i AllaHjärtansDag Present. Älskar den! Den gör håret otroligt mjukt och ger en underbar glans. 
 
3. Body lotion från Dove använder jag då och då när jag känner mig blek. Förutom att omedelbart göra huden brun så gör den även huden väldigt mjuk. Brukar ta den efter att jag rakat benen för man känner sig mycket frächare då. 
 
4. Ansiktstvätt från Vichy använder jag varje dag! Den funkar väldigt bra tycker jag. Om du har känslig hy tycker jag absolut att du ska använda produkter från Vichy. 
 
//A
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0