Blue Corn - Ansiktsmask

TjenA! Har precis städat rummet, skurat golvet och allt och ska snart ta en dusch med hårinpackning med ansiktsmask och sånt mys! Ska bli frisk nu, bort med gammalt skit, in med nytt och fräscht.
 
Idag så ska en tjej i vår klass ha en födelsdagsfest! Men jag ska inte gå för jag är fortfarande sjuk ju. Men Amanda ska gå, hoppas hon får kul! För mig få det bli en mysig hemmakväll med mamma istället, med fruktsallad och Melodifestivalen. Första lördagen jag är hemma på hur länge som helst! Just nu kommer det skidor på tv, skit tråkigt! 
 
Tänkte tipsa om en ansiktsmask jag andvänder! Är hur bra som helst! För det är som en skrubb också. Man tar på den i ansiktet medans man skrubbar med cirkelformaderörelser sen låter man den torka på huden, i 10 min ca. För om jag andvänder en vanlig skrubb torkar jag bara ut huden så får jag massa finnar. Men denna andvänder jag en gång i månaden, kanoners! Lite dyrare men räcker riktigt länge!
 
 
//L
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0