Bekännelser

Jag säger alltid att min favorit färg är grön, fast sanningen är att jag inte har nån aning om vilken som är min favoritfärg.

Jag sover alltid på mage, eller med ena handen under kudden och ena benet otanför/ovanpå täcket.
 
Jag skulle inte kunna leva utan min iPhone, på riktigt, det skulle aldrig gå.
 
Jag suger på armhävningar, vill inte ens skriva hur få jag klarar...
 
Jag hatar varma tomater.
 
Varje gång jag lyssnar på "Don´t you worry child", så ler jag och ryser över hela kroppen. För jag och Amanda har så sjukt roliga minnen till den låten.
 
 
 
 

//L
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0