Bekännelser

Jag är väldigt bortskämd, men så fort någon säger det till mig så nekar jag det.
♥Jag har en förkärlek till Lipsyl.♥
Jag har jääättesvårt att ''öppna'' mig för folk. Alltså berätta om känslor och sånt.
Jag skriver aldrig ''Hej!'' till folk på sms, tycker det är konstigt. 
Jag tycker att Justin Bieber, Zac Efron och Minkompispappasfrusbror - Per är de tre coolaste männen i världen. 
Nu till våren ska jag opperera bort en leverfläck. Väntat i flera år på det!
Jag lärde min kanin att hoppa upp på min rygg, men hon gjorde det aldrig inför andra, så ingen trodde på mig, så jag filmade när hon gjorde det. Men jag vågar inte visa videon för jag ser ut som ett retard.
Bild från i höstas på skolans toalett. Väntade på min kompis som sket eller nått.
//A
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0