Bekännelser

Jag är rädd för döden, och har ingen aning om vad jag ska tro på vad som händer när man har dött.

Jag vill att det ska bli sommar.

 
Jag vill jätte gärna kunna bli brun (som Amanda) , men jag är ju orange/guld hårig så jag har känsligt pigment. Så blir mest röd.

Jag klarar inte av när min säng är obäddad, bäddar den alltid!
 
Jag har jätte svår att öppna mig för folk, det är väldigt få som jag kan berätta "allt" för.

Jag kan lätt missuppfattas som arg/sur ibland, Amanda är typ den enda som förstår i vissa lägen att det bara låter som jag är arg/sur.
 
 
//L
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0