Bekännelser

Jag är jätte dålig på att beskriva mina känslor.

Jag försöker att inte äta socker, men är inte så jätte lätt när man är bästa vän med Amanda. Fast nu ska vi börja gymma ihop.
 
Skulle jätte gärna vara blond eller brunnet.

När jag var liten älskade jag att hoppa hopprep.
 
Jag sjunger så sjukt dåligt, men ändå är det jag som sjunger högst i kören på skolan. 
 

Min storasyster har bara haft MVG i allt, även när hon går på universitetet. Kan ju säga att jag känner en liten press, fast mamma säger "Du kan bara göra ditt bästa". Men om det bästa man kan göra inte räcker då?
 
 
//L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0