Bekännelser

Jag brinner för handboll, min största dröm är att bli handbollsproffs, att spela i svenska landslaget.

Om jag inte slår igenom i handbollen vill jag bli speciallistläkare eller kirurg.
 
Jag har bara sett en skräckfilm i hela mitt liv och det var förra helgen med Amanda. 

Jag tror min favoritbutik är "Vero Moda", fast egentligen vet jag inte.
 
Förut hade jag alltid örhängen men eftersom jag har så stort och lockigt hår så ser man ändå inte mina örhängen, så har slutat med det nu.

Har haft två marsvin, som hete Klara och Gosan, Klara (till höger) dog i feb 2012 och Gosan (till vänster) dog dec 2012. Saknar dom väldigt mycket, mina fina vänner.
 
<3
 
 
//L
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0