10 saker

5 saker jag gillarr:
 
När folk håller på och pysslar med mitt hår, brukar få ryssningar över hela kroppen.

Att jag kommer att kolla på Justin Bieber.
 
Att snart är det premiär för våran pjäs i skolan, så slipper man allt detta repandet.

Imorgon ska jag och kolla på Dada life.
 
Blommor, om man ställer in blommor (tex en orkidé) i sitt rum blir det så mycket finare!
 
 

5 saker jag ogillar:
 
Folk som ljuger.
 
Människor som fejkar olika saker.
 
Att vissa människor inte vågar vara sig själva, varför inte lixom? Man lever bara en gång, var dig själv, allt annat är bara jobbigt och dumt.
 
När man säger A men inte B
 
Folk med för små kläder
 
 
//L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aochls.blogg.se

Hej! Vi är två tjejer - Amanda och Linnea. Båda är 14 år, men fyller snart 15. Vi bor i en liten ort utanför Stockholm. Vi går i en liten sunkig skola, där alla klär sig i stickat. I vår blogg hittar du allt mellan himmel och jord, t.ex handboll, cheerleading, musik och skratt!

RSS 2.0